Datuk Zainal Sakom For Hulu Selangor

Ya... ini lah calon paling layak untuk mewakili BN dalam pilihanraya kecil parlimen hulu selangor, anak tempatan yang memiliki latarbelakang pendidikan agama. bekas setiausaha politik menteri besar tan seri muhamad taib, bekas adun batang kali dua penggal 1999 dan 2004 dan kini menjadi pengerusi YBK.

Keberanian datuk zainal sakom mempertahankan harta anak yatim dan orang miskin dari di rampas oleh kerajaan pkr pimpinan khalid gagap harus di puji, datuk zainal sakom mendapat sokongan penuh dari penduduk hulu selangor dalam perjuangannya mempertahankan hak YBK.

Maka det meminta majlis tertinggi bn supaya meletakan datuk zainal sakom sebagai calon untuk mewakili bn bagi merampas semula kerusi p.094 hulu selangor.

Comments

Cucu said…
YES...!!!
Aku sokong 100% cadangan ini.Udah2 la kita melayan si MIC tu,jangan kasi chan lagi kali ni.Kita tahu ramai orang India sokong PR dlm PRU lepas kononnya PR sajalah yg boleh jaga kepentingan kaum India di M'sia ini.Tapi bila PKR/DAP mainkan mereka spr kes Kg Buah Pala di PP dulu,orang India ini dgn muka tak malunya kembali menjilat ludah mereka mintak tolong kat BN.Anyway pengundi India cuma 15% saja di Hulu Selangor.Not even a big minority.The Indian must be made to understand that only BN can save them - Not PKR,not PPP and certainly not Hindraf!!
jiwakita said…
salam......

Kaum India/cina penduduk minoriti di Hulu selangor harus kembali seperti tahun
60an atau 70an...semangatnya itu tunjuk
hormat jika berjumpa dengan
orang melayu lebih-lebih lagi jika
orang melayu itu disegani ramai..
justeru itu kaum india lebih mendatangkan
nostalgik seperti dulu-dulu(zaman atuk-nenek).
Kini jika memberi laluan kepada calon melayu
bertanding prk atau pru...natijahnya
mereka mudah disayangi atau diberi perhatian oleh pemimpin...dan..undi
kaum india/cina adalah penentu kestabilan dan keharmonian.
buyongbosi said…
Harap MCA atau MIC beri kerjasama kepada calon UMNO pula.. UMNO dah lama bertolak ansur dalam perkongsian kuasa di Hulu Selangor.. Jika dulu UMNO boleh beri sokongan 100% kepada calon bukan melayu mengapa tidak pada kali ini mereka pula yang beri sokongan lebih 100% kepada calon melayu. Jika BN menang, kerajaan boleh bawak Dato G jd senator dan bagi la jawatan apa2 dalam kabinet
Anonymous said…
Aku dan keluarga sokong pencalonan Dato Zainal Sakom.

Geranti boleh menang punya! Hatta kalau bawa calon PKR sekeliber Anuar Ibrahim pun mesti kantoi punya depa. Nak bawak Zaid Ibrahim? Tak ada hal punya.

Aku orang N9 tapi pengundi di Hulu Selangor. Sekali ini kau tahu lah nasib kau PKR/PAS/DAP. Kalau dengan Dato Zainal sebagai calon, baru bertemu buku dengan ruas.

Pengundi Batang Kali, H Selangor.
tok janggut putih said…
Satu langkah bijak kalau pemipin BN memilih Datu Zainal Sakom untuk memwakili penduduk H/selangor dalam PRK nanti suara akar umbi harus di dengar olih semua pemimpin parti BN macam di bagan pinang akar umbi di dengar semua kerja berjalan lancar lagi pun Datu Zainal Sakom banyak berjuang demi orang melayu dan kaum lain serta tak lupa jua pada anak anak yatim dan rakyat misikin dari situ pihak tertinggi UMNO harus menilai juga perjuangan Datuk Zainal Sakom kerja kerja nya yg Suci demi bangsa melayu.
bayan said…
Salam Bro,ini UMNO punya kerusi ,apa mahu kasi MIC.Kalau ini macam jadi UMNO sendiri masuk kubur.Apa..Melayu tak ada buah ke? Apa mahu takut,mahu jaga hati MIC, sendiri juga UMNO mati.UMNO kena percaya semangat 1946,MERDEKA,MERDEKA,MERDEKA.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID