PRK Hulu Selangor, isu calon tak selesai lagi.


Tertekan, serabut, tension dan macam-macam lagi huru-hara bermain di kepala anwar dan kepala pakar strateginya saifuddin nasution, pkr tak tahu nak letak siapa menjadi calon parlimen hulu selangor, pkr cukup risau senarai calon yang mereka ada semuanya tidak clean, masing-masing ada skandal dan taiknya sendiri. pkr juga risau kalau-kalau empat orang bekas ahli parlimennya turun berkempen untuk bn, alamatnya habislah kena telanjang pkr depan rakyat hulu selangor.

Pkr memang tertekan, untuk pertahankan kerusi yang dimenanginya bukan mudah, di tambah pula sekarang ini pelbagai masaalah yang menghentam pkr cukup sukar pkr nak meyakinkan rakyat yang mereka sememangnya lebih bagus dari bn dan kenyataanya mereka memang tidak sebagus mana pun.

Bn pula perlu mengambilkira suara rakyat di hulu selangor, mereka mahukan bn menukar calon kali ini, kalau mengikut survay, hampir rata-rata rakyat hulu selangor mahukan calon yang mewakili bn kali ini ialah calon melayu, 'rakyat didahulukan, pencapaian di utamakan', kehendak rakyat haruslah di utamakan, jadi untuk apa bn kekalkan status quo kalau akhirnya merugikan bn dan rakyat.

Comments

Anonymous said…
letak calon umno aku turun kempen, letak calon mic, aku sabotaj.
Anonymous said…
Pastikan yang di calonkan itu boleh mendekati rakyat dan mudah didekati rakyat. jadikan YB Abd Shukor sebagai IDOLA.
Anonymous said…
Bagi calon Ketua Pemuda Hulu Selangor. Eden sokong Mod
Anonymous said…
PEMUDA takkan terima calon bukan umno!!!
Jumayatara said…
Kawasan majoriti Melayu...kenapa nak bagi kat MIC......poooorahhhh. Ketua Bahagian paling layak.
rahimi said…
Sammy perasan dia masih ada power,aku rasa kalau BN nak menang dia mesti pastikan calon tersebut dari UMNO.
Itu Sammy India sendiri pun tara mahu sebab bikin susah.
Anonymous said…
Saya rasa serah pada PM lebih baik....ingat kita BN hanya nak 100 undi saja...jgn lah boikot...kekalkan formula yg ada.....bebas yg sokong BN...kelantan

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID