Terkini: Calon Pas dan Pkr di PRK Hulu Selangor


Pas ada berkira-kira nak bertanding semula di parlimen hulu selangor, itu lah tajuk cerita orang pas semasa det pergi sembahyang jumaat di masjid shah alam tadi, lembu korbannya ialah mat sabu, ahli politik yang pernah kantoi kerana tenggek bini orang di hotel perdana kota bahru dulu, nasib baik baik la nik ajis selamatkan dia, kalau tak, tak tahu la apa cerita dia sekarang ni, sebenarnya aku cukup suka kalau mat sabu bertanding di hulu selangor ni, banyak cerita-cerita 18SX pasal mat sabu yang det yakin orang sekarang tak berapa tahu, jadi kalau dia bertanding di situ, det dan kawan-kawan boleh la perkenalkan mat sabu dan cerita 18SXnya sekali.

Balik sembahyang det pi pekena nasi bukhara di restoran syed dekat pejabat yakop sapari seksyen 9 shah alam, lepak dengan group-group pkr, mereka pun macam pas juga ada juga lembu korbannya, zahid ibrahim yang di import dari kota bahru, cerita zahid ibrahim ni det rasa blogger tak payah nak ulas sangat, kita serahkan pada datuk salehuddin dan zahrin untuk bercerita pasal perangai zahid ibrahim ni, teruk kalau pkr letak zahid ibrahim di hulu selangor, keluar je cerita pasal rumah dia ada tuttt..... alamatnya pkr hilang wang deposit beb, cerita ini berasas, siap ada gambar-gabarnya lagi. so kita tunggu je la siapa calon pas dan sapa calon pkr.

Bagi tok-tok pas, mereka memang nak pas bertanding di situ walaupun cawangan pas di hulu selangor ibarat hidup segan mati tak mahu, demi perjuangan mereka tetap juga mahu pas bertanding atas alasan kalau letak calon pkr, takut-takut bila dah menang diaorang lompat parti. apa pun umno tak kisah siapa calon pakatan sial di hulu selangor nanti. pesan det pada pada pas dan pkr, korang letak la calon yang ada fight sikit, kalau setakat lembu macam mat sabu dan zahid ibrahim korang letak sebagai calon baik ko bagi umno/bn menang free je, tak fight langsung.

Comments

Anonymous said…
pkr akan letak ustaz badrul amin, yang bertanding tak pernah menang.
Anonymous said…
Ustad jahat tuH! ha!ha! abis le...
Anonymous said…
Salam,

Saya berharap Ustaz Badrul Amin menolak pencalunan sekiranya dicalunkan. Jangan sampai respect org kepada beliau hilang langsung.

Saya sendiri semakin hilang respect kepada beliau daripada seorang ustaz yang saya kenali dahulu kepada beliau sekarang. Sudah hilang hormat saya selepas beliau mencampur adukkan politik dalam ceramah agama beliau.

Saya tidak akan hadir dalam ceramah/motivasi beliau lagi sehingga saya tahu beliau betul2 memberi ceramah agama. Saya membuat pesanan yang sama kepada anak2 saya. Saya tidak mahu mereka rosak fikiran.

-Art-
penjejak awan said…
Badrul Amin kalau bertanding gerenti bersembur air liurnya memburukkan calon pihak lawan.
Anonymous said…
Orang yang buruk sangka jer buat andaian macam-macam..macam la UMNO tuh baik sangat..tok sah cite tentang korang boleh menang kat Hulu Selangor.. Hulu pun belum tentu korang dapat pegang..korang dah kena tikam..aku dok sokong UMNO 15 tahun..haprak apa pun tak dapat..dapat palit taik babi kat Ulu Yam ada la...
Mengutuk orang pandai la korang..macam korang tuh hebat sangat.. Aper ???UMNO nak letak MIC..Sokong la bangsa yang korang rasa boleh bela nasib Melayu Di Hulu Selangor..Hidup UMNO 3x untuk buat kali penghabisan..

Tok Penghulu Batang Kali.
XYZ said…
bodo la ko anonymous eja calon jadi calun. kalau benda macam tu pun tak tau lu dok diam sudah =)

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID