Anwar Balun Bontot Jantan, Bontot Wanita Macam Mane?

Persamaan simbol pkr dan simbol bisexual. (rujuk disini)


Dalam buku tulisan dr. benard j wall bertajuk Bisexual orentation and behavior, yang di alih kedalam bahasa indonesia, ketika aku baca di perpustakaan shah alam dulu, penulis itu menerangkan perangai dan perilaku mereka yang mengamalkan pelakuan bisexual ini. antara perangai pengamal bisexual ialah mereka boleh melakukan hubunggan sex dengan lelaki dan perempuan, boleh melalukan secara serentak atau berasingan, melakukan sodomi (main bontot) bersama pasangan mereka lelaki dan wanita, mereka tidak bermasaalah untuk berkahwin dan mempunyai zuriat. pengamal bisexual ini mempunyai Self-confidence (keyakinan diri) yang cukup tinggi.

Bila kita tengok balik perangai bisexual seperti yang di tulis oleh dr. benard j wall itu, aku teringat dengan perangai anwar ibrahim, bab main dengan jantan ni kita tak payah cerita la, semua orang dah tahu anwar main bontot dengan sukma, dr.munawar, azizan, jantan-jantan jambu yang dia bela sewaktu dia belajar di mckk dan ketika dia menjadi menteri dulu dan yang terbaru ialah saiful, tapi menurut tulisan dr.benard j wall ni, pengamal bisexual juga selalunya akan membalun bontot pasangan wanitanya ketika mereka melakukan hubunggan sex, kalau benarlah seperti huraian dalam buku Bisexual orentation and behavior tulisan dr. benard j wall tu, korang pernah tak terfikir apa yang aku fikirkan?

Selamatkah lubang bontot shamsidar, norlaila, wan azizah dan berberapa perempuan yang anwar pernah balun dulu. kalau mengikut tulisan dr.benard j wall tu, aku rase bontot-bontot semua perempuan yang buat hubungan sex dah tak selamat dah.. pasal memang itu perangai bisexual, tiap perkara yang dia buat bersama pasangan lelaki dia akan buat juga dekat pasangan wanitanya bergitulah juga sebaliknya. jadi dalam kes saiful ni, pada pandangan aku senang je... kalau dah liat sangat anwar tu nak mengaku dia ni kaki bontot, minta di panggil lah semua perempuan yang berskandal dengan anwar dulu untuk di periksa bontotnya, sebagai contoh, kita panggil shamsidar dan kita cek bontotnya, kalau terbukti bontot shamsidar tu dah lobos, kita tanya shamsidar siapa yang punya angkara ni? jawapan shamsidar akan menjadi serampang dua mata, kalau dia jawap anwar, ini bermakna azmin suaminya selamat dan terbukti memang anwar kaki bontot tapi kalau dia lebih sayangkan anwar dan nak cover perbuat anwar meloboskan lubang bontotnya maka naya kat azmin dan bergitu jugalah dengan perempuan-perempuan yang pernah anwar pakai. amacam ok tak idea kau...

Comments

MADiSYAK said…
Rasa-rasanya hang ni gila apa? Hang ingat senang nak pi periksa macam tu saja. Mana hang tau Shamsidar pun dah kena?

Jangan dok fitnah, berdosa!
Anonymous said…
kau ni betul2 buta huruf, kan blogmaster tu dah tulis cuba kita cek, kalau dia tak kena, ok bagus la, tapi kalau dia kena, bermakna anu-war memang kaki jubur....
Anonymous said…
Heheh...kalau dah kaki liwat, mmg la semua lubang sedap, x gitu MADISYAK? kau dah rasa kene liwat?? try dulu jumpa bro nuar ..pastu kasi komen sama kita org k??
Pemerhati said…
Meliwat ini adalah lebih nikmatnya sebab ada kemut keliling!
Sesiapa yg dah terasa akan menjadi ketagih dan tak mahu dah jalan yg betul!
Anonymous said…
Hampa ni tak habis habis dgn bontot. Kejap bontok wanita kejap bontot jantan. Cuba pi tengok kok kok kat laman rumah dia ni ada tak jenis bontot lain selain manusia. Kalau ada species lain lagi kalut.... digunakan semasa emengency sahaja.Kah kah kah
Anonymous said…
MADiSYAK! kau ni memang bangang kurang membaca dan tak tahu kejadian sekeliling, kan ke air mani bang nuar and shamsidar bertabur atas tilam dibuktikan melalui ujian DNA semasa kes liwat nuar dulu, adakah pihak polis pergi perah air mani mereka berdua dan tabur atas tilam, akai adakah??. cuma dari aspek teknikal di dunia abang nuar terlepas diakhirat tidak.
biau betul said…
agaknya dia dah rasa kedua-duanya jantan betina dan dah boleh buat comparison yg mana lebih pleasure. Dalam kes dia ni tentu jantan lebih umph... agaknya hingga became an addict.
Wake UP! said…
Baik kita soal jawab bini Anwar. Dia sudah lama bersama Anwar. Sudah tentu dia banyak pengalaman dalam perkara ni.

Porn star at work
Anonymous said…
Aku rasa mahkamah kena panggil saksi yang lain tu juga...dan pendakwa boleh berpegang kepada tulisan pakar saikologi tu....dan di check oleh dr yg. berpengalaman..... serta laporan..tapi perbicaraan tak boleh di dalam kamar hakim yang tertutup..
masalodeh said…
senang-senang aja madisyak tuduh orang buta huruf, sedanag yang di kata buta huruf telah baca buku karangan dr. benard j wall bertajuk Bisexual orentation and behavior. Nilah melayu tak sedaq diri, asalakan boleh berkhutbah, boleh baca ayat quran, berserban, berjubah itulah ulama...apa puny manusia ni madisyak, awak yang buta huruf
Anonymous said…
aku dah kata,lambang PKR tu bukan lambang mata lebam..tu lambang jubor.lambang mata mesti ada dua bijik mata.kalo nak tujuk satu mata lebam pun mesti kena ada dua mata jugak.lambang bulat camtu bukan mata.tu lambang lobang!lobang apa?lobang JUBOOOORRR!JUBOR siapa?ha tu kena tanya anwar.dia sorang je yg tau siapa favorite jubor dia.kalau nak lambang 1 mata mcm dajal ada terpampang kat US dollar.bayangkan penyokong2 PKR yg ikat bandana PKR kat kepala..letak lambang JUBOR kat dahi...hahahahaha otak jubor ahli2 PKR ni semua..kahkahkahkah!!
Anonymous said…
terbaek punya cadangan!! tapi si shamsidar sudi ke? madisyak: fitnah apanya, ada bukti lah bro...
paktam said…
1-Lambang PKR merupakan 'the all seeing eye' atau mata Dajjal yang satu. Ini juga lambang yang terdapat dalam duit US dollar. Hanya lambang PKR di sengetkan untuk sementara waktu, supaya orang tidak perasan. Untuk ahli PAS dikatakannya lambang ini sebagai dua bulan yang bertemu, maklumlah mereka ini bukan rasional sangat.
2-Mungkin satu cara untuk muslimat PAS (jika beriman)dan betina PKR berundur. Kita sebarkan gambar-gambar mereka dalam blog yang menunjukkan ,mereka kehilangan ketamaddunan Asia Melayu (dan sudah tentu berakhlak berlandaskan Islam) seperti, malu, tidak syubhah dengan Ellie yang mengamal free sex, dan sebagainya. Jika mereka beriman, mereka sekurang-sekurangnya berasa malu. Kalau tidak, memang kes dah rosak teruk. Publisiti percuma ini perlu berterusan. Di anggarkan pengundi-pengundi muda akan membaca blog-blog seperti ini dan ini mungkin dapat menjauhkan orang muda Islam dan Bumiputra yang lain dari dakyah DAP, PAS dan PKR. Mungkin orang kata kita meng'aibkan atau menggunkan kaedah 'Tujuan menghalalkan cara'. Sebaliknya jika pendedahan ini dilakukan secara mulia, maka tuduhan ini tidak akan berjaya. Kita hanya ingin memberi kesedaran, dan ini adalah kewajipan berdakwah.
Apa kata saudara? AMALAN BERDAKWAH ADALAH SATU DARIPADA AJARAN ISLAM.
3-UMNO adalah ahlil sunnah wal jamaah
PAS adalah wahhabi triniti
PKR adalah Sosialis Extreme
DAP adalah Komunis
MCA, Gerakan, dan MIC tidak lagi releven.
Anonymous said…
'Tut' wanita?? Tu kena tanya Kak Wan Azizah. Hehehe..... Mana tau ada jugak terlepas kebelakang.

Boleh jadi saksi utama tu...

Isteri boleh minta fasakh tak kalu suaminya seks luar tabi'i???

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID