Anwar Tukar Taktik, Buat Ceramah Di Kedai Makan.

Tiga ceramah pembangkang tidak dapat sambutan malam tadi, ceramah mat sabu di hadapan hotel paramount lengang bergitu juga di markas pas kampung hilir juga lengang, ketika di tanya seorang penduduk kampung yang ada di situ haji hassan mutsin, mereka kurang berminat nak datang dengar ceramah pembangkang kerana pembangkang hanya pandai menabur fitnah, pembangkang dari semenanjung datang ke sarawak untuk menjajah kami, menurutnya lagi di sarawak tidak ada pembangkang, semua parti pembangkang yang ada disini berasal dari semenanjung kalau ada pun hanya satu iaitu snap, tidak seperti umno, mereka membiarkan pbb (parti pesaka bumiputra bersatu) dan supp mentadbir negeri sarawak. jadi siapa yang nak menjajah sebenarnya?

Sementara itu kekecohan berlaku di ceramah anwar di jalan bandong juga malam tadi, anwar terpaksa menggunakan orang ramai yang datang makan malam bersama keluarga mereka supaya ceramahnya nampak mendapat sambutan dan ramai orang, kerana tindakan bodoh anwar tu berlaku kekecohan di antara petugas pkr yang kebanyakannya datang dari semenanjung dan penduduk tempatan, ia la sapa tak tension, elok-elok plan dengan keluarga nak makan malam, tiba-tiba bila tengah makan, mat gay tu dok terpekik terlolong macam kena sampuk polong dok kata orang iban ni mundur, orang melanau mundur, padahal semua tau apa yang anwar kata tu semuanya bullshit.

Dari tiga ceramah semalam, nampak sangat pembangkang dah tak ada modal dan tak sokongan lagi di sarawak, segala apa fitnah mereka kononnya sibu mundur sudah di jawab oleh bn dan penduduk sibu tahu yang bn memang berjasa di sana, di tambah lagi dengan kesombongan calon dap itu nampaknya pembangkang tiada harapan nak menang.

Ceramah mat sabu dan hatta di hadapan hotel paramount. ada 10 ekuk je yang datang.


Pemandangan biasa bagi parti pembangkang kalau ke sarawak, buat ceramah sure lengang.

Senyuman berahi seorang GAY ketika dia menipu.
Sampai basah ketiak anwar kerana cuba meyakinkan rakyat penipuan yang dia buat.
Ini dia lokasi ceramah anwar, betul-betul dalam kawasan medan selera, kedai pizza king di sebelah tu langsung tiada sale malam tadi kerana petugas pkr menggunakan kerusi dan mejanya untuk letak bahan kempen fitnah mereka.

Mamat yang cap dan jaket tu adalah amk pahang, dia kononnya nak tunjuk samseng ketika kekecohan tu berlaku, tapi bila di sergah dia langsung berundur dan terus lari kebelakang.

Comments

naDim'IQ said…
TREND biasa.. dakwah FITNAH dari ANUgay, DAPigs & PASrael tetap dapat sambutan.. dari JUAK2 nak tawan PUTRAJAYA.. masa tabur FITNAH dekat Kg Saujana Plentong JB, budak2 kg pakat dok JERIT ANUgay.. telinga dah PANAS Anuwar tunju 'fuck' kat bebudak Kg! tu gaya pemimpin ke.. PANASSS!
Anonymous said…
padan muka pakatan haram...
Anonymous said…
SUDAH LA ANWAR,BAWAK2 SURRENDER LA...HANG TAK BOLEH JADI PM,HANG PUSING LA KOT MANA PUN,HANG TETAP TAK BOLEH.KALAU SEMUA BEKAS KAWAN RAPAT HANG KATA HANG TAK BOLEH JADI PM.MAKA KAMI YG TAK PERNAH BERKAWAN DGN HANG PUN TAK AKAN IZINKAN KAMU JADI PM.BAWAK BERTAUBAT LA ANWAR..HANG BUKAN MUDA LAGI.
Anonymous said…
Salam Anon May 15, 2010 1:24 PM;

Sy stuju ngan pandangan anda, tapi CIFUT BABI nih dah brapa lama makan duit pelaburan yahudi zionis.
Dia org mesti nak dapatkan untung dari investment mrk kan?

Utk menarik pelaburan atas dirinya,CIFUT BABI lak mesti kempen ngan pelabur2 zionis dia yg dia akan jadik PM Mesia nih.

Tapi kalu pelabor2 CIFUT BABI nampak kemungkinan CIFUT BABI gagal memberikan pulangan yg dijanjikan, sy takut mrk nih akan 'badabing-badabung-badafuko'kan CIFUT BABI nih...
Anonymous said…
muka anwar dah macam muka karpal singh..pelik..terlebih evil agaknya.
Anonymous said…
Anwar tunjuk f*#k kat bebudak JB?pergh..kurang ajar betul siAnwar ni.kalau masuk kampung aku buat camtu aku patahkan jari f*#k dia tu.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID