Nik Ajis Bapak Ayam, Kalimah ALLAH Di Lacurkan Lagi.

Tua kutuk nik ajis sekali lagi menjadi bapak ayam, kalimah ALLAH dilacurkan oleh nik ajis demi kepentingan politik sempit pas, itulah dia perangai pas parti yang menggunakan agama sebagai perkakas untuk menyesatkan umat islam di malaysia. sialnya nik ajis ni dia menggunakan segala macam surah dan hadis nabi untuk menghalalkan perbuatannya tu.

Hari tu timbalan mursidul am pas, haron din telah melarang keras parti politik khasnya dap dari menggunakan kalimah ALLAH untuk tujuan politik, tetapi hari ini mur-shit-dool hapas pula menghalalkan pula dap menggunakannya untuk tujuan politik. nik ajis menyanggah pendangan haron din kononnya itu merupakan pendapat peribadi dia, tapi saya (nik ajis) benarkan.

Aku pun tak paham macam mana nik ajis ni orang boleh gelarkan dia ulama, sedangkan segala fatwa dan hukum yang keluar dari mulut longkang dia tu semuanya atas sifat politik cari makan, kalau berginilah perangai ulama longkang ni sampai pru akan datang, pasti melayu berpecah belah dan kalau pas memerintah malaysia, hancur islam jadinya.

Comments

Anonymous said…
Parti ajaran syaitan ni dengan ketua mereka menghalalkan benda benda yang menjadi asas tunggak Islam untuk di gunakan olih desperados ajaran parasite (dap) membuktikan sebagai mana gambar yang tertera. Bahwa parti ajaran syaitan ni mempunyai dua kiblat satu mekah mukarramah dan satu lagi roket desperado ajaran parasite (dap). Hmmmmm kiblatin???? muhahahahahha
Anonymous said…
SLM BRO..SI MAMAT TU MANE TAU TOBAT?..MAKIN TAU BUAT DAN BUAT DAN BUAT..KEHKEHKEH
Unknown said…
Aku tak angkat pot ngan nik ajis gelong ni,dia dah nyanyuk tahap maksima.Cakap pun dah semakin merapu tak tentu hala.Sikit hari lagi napkins pun dia kata serban.Berlumuranlah kepala dgn tahi.Oleh kerana Nik Ajis gelong ni pun masih ada pengikutnya yg mentaliti tahap kegelongan yg hampir sama,eloklah kita yg waras ini jangan melayan sangat.Gunalah akal kita yg sempurna ini utk menilai yg mana intan,yang mana taik Nik Ajis gelong.Biarlah Nik Ajis gelong bermain dgn taiknya sendiri,kerana mungkin cara itu menggembirakan dirinya.
Wake UP! said…
Nik Aziz mana nak dengar cakap Harun Din. Dia murshidul am Pas, pemberi syurga kepada pengikutnya.

Is MCA a DAP in disguise?
Anonymous said…
Jom judi .!
kah kah kah
Anonymous said…
Yang jadi imam dalam gambar di atas tu si azli ke ? jadi cikgupun kaki ponteng, asyik melepak membuta kat masjid tapah, nak jadi hero jadi imam dap kafir laknat !

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID