PAS Tak pernah Bincang Jawatan TPM2 dan Anwar Jadi PM.


Ketika di minta mengulas janji anwar yang di siarkan dalam sebuah akhbar cina pada 26 mei lalu, hadi awang berkata beliau tidak mengetahui tentang janji penasihat parti keadilan Rakyat (pkr) anwar bagi mewujudkan jawatan timbalan perdana menteri 2 untuk pemimpin dap sekiranya pakatan pembangkang menang dalam pilihan raya umum akan datang. malah beliau menambah perkara itu langsung tidak pernah dibincangkan dalam pakatan itu.

"Saya tak tahu, kita belum bincang lagi. Itu hanya pandangan peribadi dia," kata hadi.

Menurut, naib presiden pas Salahuddin Ayub pula, secara prinsipnya apa-apa keputusan akan dibuat melalui perbincangan dalam majlis tertinggi pakatan rakyat yang dianggotai oleh pemimpin pas, dap, pkr dan psm dan ditanya sama ada pakatan itu akan melantik Anwar sebagai perdana menteri sekiranya memenangi pilihan raya umum, Salahuddin berkata ia belum diputuskan dan segalanya bergantung kepada keputusan pilihan raya. sekiranya anwar menang dan bebas dari kes liwatnya, mungkin majlis tertinggi pakatan akan menimbangkan untuk melantik anwar sebagai perdana menteri.

Comments

Anonymous said…
janji je la, nothing to lose maa... bile dah kelam kelibut negara aku lari la dok us, ape dehal green card us pun aku dah dapat...
tamingsari said…
Tak malu ke pengikut2 PR. Belum diputuskan siapa jadi PM mereka dah angan2 nak anwar berahim PM. PM tu mungkin Penjara Malaysia kot. DAP dah setuju Presiden Pas jadi PM. Tak kan Zaid atau Azmin yg mentah tu. Dap lebih intim dgn Pas.
Anonymous said…
LETIH JEEE AJI KAT SBELAH SIFUT BABI TU..

MAKLUMLAH GENG LIWAT, BANYAK GUNA TENAGA.

BAKAL PM LIWAT.

LIWAT FOR ALL

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID