Ketua, Naib Dan Bendahari Pemuda UMNO Selangor Boikot Open House Semalam.

Semalam umno selangor buat open house, punya lah ramai orang datang, ramai juga orang pas yang hari-hari kutuk umno pun datang juga pasal nak menketedarah free, dalam pada sibuk-sibuk tu aku memang tak sedar ada kekurangan dalam barisan pemuda umno selangor, aku ingat bila function yang melibatkan pengerusi perhubunggan negeri maka ramai lah turn up, tapi bila time nak bergambar baru aku terperasan yang kelibat ketua pemuda umno selangor tak ada, malah lebih mengejutkan kelibat naib ketua pemuda, bendahari pemuda dan penolong bendahari pun tak nampak, ini apa cerita ni?

Biasanya dalam satu-satu function anjuran umno negeri, ketua pemuda negeri lah manusia yang paling grand sekali dalam fanction tu, kalau tak jadi penyambut vip pun sekurang-kurangnya dia akan jadi pak pacak dekat table vip, tapi lain dengan kp umno selangor ni, langsung tak datang termasuk lah dengan naib dan bendaharinya sekali.

Bila di tanya pada sesorang rupanya dia dah mula start nak boikot apa sahaja program yang di anjurkan oleh umno selangor, bila di tanya kenapa? mamat tu jawab hanya dia (kp selangor) tu sahaja mampu bagi jawapannya. jadi sekarang ini yakin lah aku dengan cerita-cerita yang aku dengar selama ni yang dia sudah nak beralih arah.

Comments

Anonymous said…
apa masalah mamat tu?
Anonymous said…
org macam ni elok kena sembelih hidup2, menyusahkan umno.
YANG GAMBI said…
Kalau macam tu ceritanya... boleh ke UMNO nak tawan balik Selangor...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID