Anwar Marahkan Ronnie Liew Kerana Logo 1Malaysia


Menurut sumber, dalam satu perjumpaan tertutup anwar dengan pimpinan pkr di pejabat pkr di tropikana semalam, sampai anwar tak sempat nak tengok bola, anwar cukup marah dengan tindakan ronnie liew yang juga exco kerajaan negeri selangor kerana ronnie mengeluarkan arahan supaya premis perniagaan di selangor tidak meletakan logo 1malaysia pada papan iklan. kata anwar ronnie liew memberikan gambaran yang pakatan haram memang takut kepada logo 1malaysia.

Anwar cukup berang dengan arahan ronnie itu, kata anwar, "ronnie memang tak reti politik, tindakan ronnie memberi kelebihan kepada bn, kita cuba burukan gagasan 1malaysia, tapi ronnie beri promosi percuma kepada najib, sepatutnya ronnie tak perlu keluarkan arahan itu, arahan yang dia bagi tu menunjukan pakatan takut dengan gagasan 1malaysia".

Pada aku, jelas sekarang ni anwar dan pakan haram makin gelabah dengan gagasan 1malaysia, jangan katakan gagasan, logo 1malaysia pun pakatan tengok pun takut, mungkin anwar dah sound ronnie pasal tindakan bodoh dia tu, itu pasal la ronnie cepat-cepat keluar kenyataan yang larangan meletakan logo 1malaysia di papan tanda perniagaan di tarik balik.

Gelabah betul pakatan haram dengan logo 1malaysia...

Comments

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID