Mala Ohh Mala Kenapa Kau Malas Sangat???

Calon pas normala sudirman yang selama ini digambarkan oleh media pakatan haram sebagai seorang yang lemah lembut dan ringan tulang, punya lah nak tunjuk yang diri dia tu rajin sampaikan dia tak menyempat nak angkat tangan untuk berdoa, nak tunjuk rajin punya pasal dia tak berdoa, tapi pi senduk lauk ketika orang sedang berdoa. klik sini untuk bukti bergambar.

Semalam segala cerita yang enak-enak pasal si mala ni terbongkar, sikap elitis dan hipokritnya ditunjukan di kampung paya merah, ketika pengundi disana terpaksa mengharungi banjir setinggi paras lutut, normala dikatakan hanya memandang mangsa banjir itu dari jauh sahaja, kenapa mala tak turut sama membantu mangsa banjir disana? bukannya diaorang nak suruh mala angkat barang yang berat-berat, tapi cukup setakat membantu mereka angkat barang yang ringan-ringan atau dekati mereka dan bertanya khabar.

Jadi inilah sebenarnya perangai calon pas yang dikatakan baik, lemah lembut dan ringan tulang, ni belum jadi adun dah malas agaknya kalau dah jadi yb tak taulah macam mana pulak perangainya, mungkin betul jugak kata orang, dia ni memang tak boleh hidup susah atau menghadapi kesusahan, itu pasal dia lari tinggalkan suami pertamanya, pasal suami pertamanya tu dulu kerja KFC je, jadi kepada pas pun, baik berhati-hati dengan si mala ni, takut-takut esok bila dia menang dan segala kehandak dan permintaannya dia pas tak turuti silap-silap dia lompat parti masuk umno, pas kena ingat baiah cerai bini kalau lompat parti hanya untuk yb lelaki sahaja, yb pompuan tak terikat dengan baiah tu.

Comments

Anonymous said…
minah ni wayang je lebih beb, mampos la penduduk tenang kalau dia menang nanti, apa yang dia boleh buat pun, pas bukan jadi kerajaan negeri kat johor. kat mana peruntukan dia nak cekau.
Anonymous said…
macam ni punya pemalas turun padang, baik dok rumah mengangkang lagi bagus.
Pemerhati said…
Ngankang di rumah pun tak boleh sebab suami dia cuti sakit!

Popular posts from this blog

NAJIB TETAP KE PENJARA SELAGI MUHYIDDIN JADI PM

BILA KERAJAAN PN NAK BUAT PEMUTIHAN MYKAD?