PRK Kerdau: PAS Mula Hilang Keyakinan...

Selepas di umumkan calon bn bagi prk kerdau seorang lepasan universiti al-azhar mesir, (klik sini) keyakinan pas untuk menawan kubu kuat bn itu mula merosot, jika di awal pengumuman akan di adakan prk di kerdau, keyakinan pas untuk merampas kerusi kubu kuat bn itu ada yang kata 50-50 kini ada ahli pas yang kata, keyakinan mereka hanya tinggal 20-80, bukan aku menambah cerita, tapi ada ahli pas di taman perumahan aku kata silap-silap pas hilang deposit.

Prk bukan macam pilihanraya umum, setiap kreteria calon akan di ambil kira, pas tidak punyai calon yang sesuai untuk di korbankan di sana, melainkan kalau mereka latak calon payung terjun dan ada orang pas yang kata, letak je tuan ibrahim tuan man, persuruhjaya pas pahang, macam aku cakap tadi calon pilihanraya kecil selalunya di letakan anak tempatan, tak pasti lah aku tuan ibrahim tu anak tempatan kerdau atau tidak.

Jadi pesan aku pada pada jentera pas yang nak ke kerdau, korang tak payah pergila, buat habis duit je, pergi sana pun bukan boleh menang, kalah dapat, malu pun dapat nanti.

Comments

hanizam said…
kita tengok je sape yang depa nak letak...yang penting, lepas kena sembelih, jadilah macam siMALAs yang malang...

ape dia buat yek sekarang ni???maarof???nagjo lagi ke??
Anonymous said…
apa nak dimalukan dengan kekalahan yop, orang pas dah biasa kalah dalam pilihanraya.. kalah biasa bagi orang pas.. orang umno yelah malu kalau kalah..
Anonymous said…
memanglah yop kalah dah biasa bagi orang pas, tapi orang pas bila kalah macam-macam lah pulak dia tomahnya pihak yang menang tu.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID