SULTAN SELANGOR DI HINA LAGI, TANGKAP BLOGGER INI...

Sekali lagi institusi diraja selangor di hina oleh pakatan haram, selepas mereka tidak puas hati dengan pelantikan kusrin sebagai setiausaha kerajaan negeri oleh sultan selangor, kini pakatan rakyat anjing-anjing mereka untuk sekali lagi menyerang sultan selangor.

Serangan terbaru pakatan haram di lancarkan oleh anjing mereka iaitu hanief.blogspot, dalam blog anjing itu, di tulis sultan selangor ada menyimpan seorang gundik yang bernama kavita kaur, malah dalam satu lagi blog pakatan haram, mereka menuduh suk selangor yang baru datuk kusrin bersubahat memelihara kavita kaur dan menyokong pelakuan zina yang dibuat oleh sultan selangor.

Malah dalam blog anjing pakatan haram itu dia menghasut supaya rakyat bangun melawan dan menentang institusi diraja dengan menuduh kerabat istana minum arak dan bergaduh di disco dan meminta dipulangkan semula elaun-elaun yang diberikan kepada sultan, dia juga meminta rakyat jatuhkan kuasa raja-raja melayu dan menggantikan dengan sebuah negara republik.

Kalau macam ni punya penghinaan pun kerajaan dan kementerian dalam negeri tak boleh ambil tindakan, memang bacul dan pondanlah kdn dan menterinya.

Anjing yang menghina sultan selangor: klik sini, sini & sini.

MK IV

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

8 comments:

Sudir said...

Report polis jer..

Anonymous said...

berani ke polis ambil tindakan terhadap blogger pakatan? itu soalan yang perlu kita tahu jawapannya dulu..

daddy said...

Tak apa..nanti Hishamudin akan beri amaran!

hangkedee said...

KDN OH KDN apa lah KPI NKRA apa lagi ahhh.Jangan biar nasi menjadi Libya baru nak beri Bonos dah terlambat.!!!!MaT nISFU

blogenstarz said...

Tangkapppppp
Buat seperti Aduka Taruna yang bangsat..
SKMM dan KDN segerakan tindakkan !

Anonymous said...

tangkap jer blogger tu kasi masuk I.S.A

Anonymous said...

hahah..lawak nye korang niiiii

md_saf said...

erm erm...memang mcm lawak...tapi kenapa blogger tu buat camtu???...