Mahu Ke Anwar Ikut Nasihat Nik Ajis...???


Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat mahu Datuk Seri Anwar Ibrahim menarik balik kenyataannya yang menyokong usaha melindungi keselamatan Israel seperti yang dilaporkan The Wall Street Journal (WSJ), baru-baru ini ataupun menyaman majalah itu jika laporan berkenaan adalah tidak benar.

Beliau berkata, gesaan itu dibuat selepas dipersetujui sebulat suara oleh Majlis Syura Ulama PAS yang juga selari dengan pendirian parti itu supaya tidak mengiktiraf negara Israel.     

“Sekiranya kenyataan itu dilaporkan secara salah atau membawa maksud yang berbeza, maka saya dan seluruh ahli Majlis Syura Ulama menasihatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk mengambil tindakan undang-undang dengan menyaman Wall Street Journal bagi membersihkan nama beliau,” katanya dalam satu kenyataan lewat malam tadi.

Comments

Anonymous said…
mana mau nye yeop setan iblis nak dengar nasihat setan...
Anonymous said…
anwar ikut nasihat nik ajis tu mustahil det...nik ajis ikut nasihat anwar possible
NutCrakcer said…
Hehehe.... kalau dia ikut kata Pok Nik, dengan serta merta WSJ panggil AI untuk beri kenyataan lagi. Sana kata lain dan sini kata lain. Letih nanti dia berulang alik. So, mana mungkin dia nak ikut kata Pok Nik. Kalau ikut pun kata Pok Nik, apa yang AI dapat. Satu sen pun tarak.
NutCrakcer said…
This comment has been removed by the author.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID