PERUSUH Bershit 3.0, Polis Akan Jemput Anda Di Depan Rumah..

Setakat ini nampaknya ramai dikalangan mereka yang gambar disiar polis kerana didakwa terlibat dalam himpunan Bersih 3.0 pada 28 April lalu tidak tampil.

Namun polis tidak akan berkompromi lagi.Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman Datuk Seri Bakri Zinin memberi mereka tempoh seminggu untuk menyerah diri.

Katanya pada sidang akhbar di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur Rabu berkata polis akan membuat tangkapan dari rumah ke rumah terhadap mereka yang enggan menyerah diri, mulai Rabu depan.

Polis juga telah menubuhkan satu pasukan khas terdiri daripada beberapa pegawai dan anggota bagi mengesan suspek yang terlibat dalam perhimpunan itu, pada Rabu.

Beliau berkata kesemua 129 peserta perhimpunan yang gambar mereka telah disiarkan dalam media perlu hadir ke balai polis bersama peguam mereka, jika ada.

Daripada 141 gambar yang disiarkan di media, hanya 12 telah ditahan dan dari 12 orang itu, lapan telah didakwa manakala empat lagi dibebaskan, katanya.

Comments

Anonymous said…
Kepada perusuh semua,
Masa rusuhan dulu bukan main unit amal pas jaga keselamatan perusuh.
Sekarang Jemput lah UNIT AMAL PAS kawal rumah kamu.

KITA TENGOK POLIS ADA KUASA ATAU UNUT AMAL ADA KUASA.

Mungkin perusuh ada ayat hilangkan diri. BACA LE.

KAH..KAH..KAH....

PANDAI TAKUUUUT?
anoymous said…
Unit ANAL pas ada ka...kehkehkehkeh
Anonymous said…
DARUL EHSAN TOLONG SAMPAIKAN KAT POLIS...KALAU NAK SENANG TAWARKAN GANJARANLAH KEPADA PEMBERI MAKLUMAT..PASTI KAWAN PUN BOLEH JADI LAWAN HAHAHAHHA..BAGI RM 200 PUN DAH OK DAH
hussin said…
Aku setuju diberi ganjaran kepada pemberi maklumat sehingga tertangkapnya sampah sampah ni.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID