X-KLUSIF AIR SELANGOR: Segalanya Telah Di Siapkan, Tapi Kerajaan Pakatan Cuba Main Politik...

Segalanya sudah di sediakan oleh kerajaan bn untuk menyalurkan air dari pahang ke selangor, dari sekecil-kecil perkara sampailah menggali terowong merentas bukit di hutan, semuanya sudah dibuat oleh kerajaan bn untuk membantu rakyat selangor dan kawasan sekitarnya mendapatkan air bersih.

Tapi segala usaha kerajaan bn itu sia-sia apabila kerajaan pakatan haram cuba menggagalkan proses penyaluran air itu, kerajaan pakatan haram melambat-lambatkan proses kelulusan pengambilalihan tanah untuk di buat tempat tadahan air, berberapa kawasan yang di kenal pasti untuk dibuat pusat tadahan tidak mendapat kelulusan dari pbt yang mana itu di bawah portfolio ronnie liew.

Soalnya kenapa projek penyaluran air untuk rakyat selangor di politikan oleh kerajaan pakatan? bukan ke ia memberi menafaat untuk rakyat selangor baik yang menyokong bn atau penyokong pakatan, sama-sama mendapat menafaatnya dari projek itu. kerana projek tu projek kerajaan bn maka sebab itulah mereka cuba gagalkan, tak ada sebab lain.

Gambar dibawah menunjukan berberapa kawasan yang sudah dikenal pasti untuk dibuat tempat tadahan air yang sehingga kini masih belum mendapat kelulusan dari pihak berkuasa tempatan (pbt)

Jadi apa yang di titahkan oleh tuanku sultan selangor supaya isu air jangan di politikan memang tepat, yang mempolitikan isu ini ialah kerajaan pakatan haram.


Papantanda projek penyaluran air dari pahang ke selangor.

Pintu masuk ke terowong yang menyalurkan air dari pahang ke selangor.

Keluasan dalaman terowong penyaluran air, bila mula beroperasi nanti, tube kuning, lampu dan segala wiring dalam terowong itu akan di tanggalkan, dikatakan air bersih akan memenuhi terowong itu...


Comments

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID