Rumah Terbuka BN Selangor, Ribuan Sambut Najib...

Memang penuh, memang grand majlis rumah terbuka bn selangor di pusat penyelidikan getah (RRI) malaysia di sungai buloh, aku ingat dah buat tempat ceruk macam tu, tak lah ramai orang datang, rupanya dekat-dekat 15 ribu juga yang datang, dari jam 1.30 petang hingga jam 5, orang tak putus-putus datang beraya bersama pm.


























Comments

Anonymous said…
hebat sambutan orang sungai buloh ada can melinkup dr nasir kat situ.
Anonymous said…
Gembira tgk sambutan yg diberikan....bertuahnya bumi Malaysia
Unknown said…
Jangan lupa satay yg korang makan adalah air tangan kami... ;)
KZSO said…
Abdullah Ishak: you do not need to mention that! You are lowering your self esteem by saying this. Dissappointed with this kind of attitude, bragging about yourself to the public.
Anonymous said…
Mesti ada udang rimau bakar ni....emmmm best nya.....kekawan kat sana tolong lah makan untuk aku ye sama. Aku kan ape....dek kerana bas bas telah disewa oleh noh untuk mengankut ke sana...aku tak dapat tiket nak balik ke Shah alam.Satey lembu kat jat ade tak? Tetamu patut bawa tupperware untuk bungkus bawa balik........bukan duit bn tu....duit rakyat.
Anonymous said…
semua itu udah dibayar supaya hadir ke sana.Berapa juta rupiah ya yang dibayerin oleh bapak najib itu ya. kalo bener pak najib hebat , kenapa gak dilaksanakan pemilu ya. kabarnay pak najib masih takut mau adakan pemilu.

Popular posts from this blog

NAJIB TETAP KE PENJARA SELAGI MUHYIDDIN JADI PM

MASIH MAHU PERCAYA DENGAN MUHYIDDIN ??