Parti BERJASA Tawar Tempat Bertanding Buat Ustaz Nasaruddin Mat Isa



Kalau tanya generasi muda sekarang pasti ramai yang kata kenal langsung apa itu BERJASA.Ini kerana sudah lebih 17 tahun parti politik serpihan PAS itu menyepi.

Tiba-tiba muncul berita baru-baru ini mengenai pengumuman parti BERJASA untuk bertanding semula dalam PRU ke 13.

Pengumuman itu sudah tentu  menimbulkan tanda tanya dan menarik perhatian berbagai pihak terutamanya pemerhati politik semasa.

Semua orang tahu PAS kini berkecamuk dengan berbagai masalah ekoran hubungannya dengan DAP dan PKR.

Apakah ia hendak mencelah masuk melihat situasi itu?

Presiden ISMA Abdullah Zaik Abdul Rahman berkira-kira untuk bertanding di 20 kerusi DUN dan Parlimen seluruh negara.

Fokus mereka jelas "Bertanding Bukan kerusi yang ditandingi UMNO atau PAS," malah Presiden BERJASA, Mohd. Yusoff Haron sendiri awal Febuari lalu menawarkan tempat untuk bekas Timbalan Presiden PAS Nasharuddin Mat Isa untuk bertanding di atas tiket parti tersebut. sumber: AgendaDaily

Comments

Anonymous said…
dah cukup parti melayu yg ada,jgn diparahkan lagi undi melayu,jgn hanya nama demokrasi anda masuk gelanggang sdgkan undi sapa yg kamu tagih,yg non muslim tu nak undi parti kamu ke?
Anonymous said…
terserlah kebodohan bangsa melayu....susah sgt ke nk bersatu..malang buat bangsa yg ske berhasad-dengki dan haloba nie.....
HAMBA ALLAH said…
Parti Berjasa langsung tak berjasa. Kaji balik akidah "pejuang Berjasa". Jgn dirosakkan lagi org2 Melayu yang sudah "LAYU"
HAMBA ALLAH said…
Parti Berjasa langsung tak berjasa. Kaji balik akidah "pejuang Berjasa". Jgn dirosakkan lagi org2 Melayu yang sudah "LAYU"

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID