Terima Kasih Nik Ajis, Aku Cayank Kau...

Terima kasih aku ucapkan pada nik ajis, kalau boleh aku nak cium-cium pipi dia yang dah berkedut sejuta tu, makin dia buka mulut, makin banyak undi pakatan hilang...

Ya Allah kau lanjutkan lah usia nik ajis, sesungguhnya dia banyak membantu BN memenangi pilihanraya akan datang, Aminn.....



Comments

Anonymous said…
Ambil duit BRIM pork nik kata mcm lembu...minta duit royanti minyak pork nik mcm dubok hehehe...amin
Anonymous said…
kepada penganot pas ..sila berikan BR1M yg.anda terima kepada tabung masjid dan rumah anak2 yatim segera jika tak mahu di gelar BINATANG.

gen2felda
Anonymous said…
bila dua org anak Ali dan Abu bergaduh:.
ayah: kamu ni mcm anjing dgn kucing asyik bergaduh je..
Ali: smpai hati ayah ckp kami haiwan..
Abu: Ali, itu hanya perumpamaan la bahlol!!!
Anonymous said…
duit BR1M bole dermakan balik kpd bulan..demi masa depan bulan...

Popular posts from this blog

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

VIDEO Memperingati 46 Tahun Peristiwa 13 Mei 1969...

GELABAH HILANG KUASA, MAHATHIR MACAM SEMBUNYIKAN SESUATU