Gambar Azmin Ali Bershopping Di Camp Nou Barcelona...

Azmin ali bershopping sakan di butik camp nou di barcelona.

Menurut sumber, azmin kini sedang hollyday bersama famili dia di europe, azmin bukan setakat bawak famili, malah dia turut di iringi oleh bodyguard dan personal tour guide...

Hebat azmin ye, lepas di spain, azmin akan ke london pula untuk menyambung tour europe bersama familinya...

Aku mintak sangat SPRM siasat si azmin ali nie, macam mana dia boleh berbelanja mewah setiap kali dia ke luar negara, dari mana dia cekau duit...



Comments

Jawa Bernam said…
WOW...MASYUK BANYAK NI...
Anonymous said…
Dapat cara halal alhamdullilah..kalau haram..entahlah..kita lihat aje le..tuhan maha mengetahui..kutuk kutuk dia pun .. did he care?..
Anonymous said…
Sekarang ni..pkr kalau buat dosa memang x nampak..tapi kalau bn buat sekelumit dosa..pencacai pr nampak nro..pada aku..banyak lagi isu yg perlu kita kupas..

Bab azmin shopping ke nak p london ke atau nak p mampos ke..pada aku lantak la..

Zaman 2008-2013 dah lepas...

Sekarang zaman maju ke depan..zaman propoganda..biar fitnah pun..janji semua pemimpin umno di selam..

So bro..adalah lebih baik kita carik benda yg boleh selam kan diorang..kalau setakat shopping kat barcelona..celah gigi je diorg jawb bro..

Pk pk kan lah...
Anonymous said…
cakap aje...
dedah aje...
citer aje...

report?????

takde....nil....kosong...

camana nak siasat?????
Anonymous said…
Kena nombor, beli 500ringgit, naik nombor 1..magnum.
Anonymous said…
Allah SWT saja yg tahu niat penulis rencana ini....
Anonymous said…
Penat2 penyokong ulur karung kutip derma, pemimpin joli kat oversea
Anonymous said…
Apa punya BANGSAT, BEBAL & BINGAI otak dan daya pemikiran blogger UMNO/BN... SEHELAI BAJU T PASUKAN BARCELONA BERHARGA BERAPA?...ADA SAMPAI BERJUTA RINGGIT KE?
Anonymous said…
anon 4.06 lu mampu ke pergi beli sendiri sehelai jersi tu kat Barcelona tu..
Lu macai je bro, silap2 mau berak kat shoping kompleks pun tak manpu, dok pi cari toilet free...
Anonymous said…
Dh xde isu nak jual ke??bebal mcm lmbu
Gary Lee said…
Anak madey pakai bugatti veyron,beli syarikat arak terbesar berbillion ringgit tu kenapa macai senyap?(aku ingat macai ni pembela islam sejati? hahaha) pergi europah tu mahal sangat ke? pi situ bukannye belanja mewah macam najib dan isteri dia pun. zaman skrg pi luar negara bukannye mahal. asalkan jimat pasti dapat pergi. sah macai dan pernulis blog ni otak dia tak tau pikir secara rasional dan logic.
Anonymous said…
Inilah anak Melayu yang sanggup gadai bangsa, agama dan negara, keana MENJILAT kaki kudis-bernanah PENJAJAH Kristian Zionis DApigs/PKR dan sekutu kuat mereka, penjajah Barat-Zionis yang diketuai CIA-Mossad-MI5/NATO.

Saya ada jumpa anak-anak muda Melayu Singapura yang lansung dah tak peduli sejarah Melayu dulu! Lepas itu, ramai pula penyokong si Anwar - sedangkan tak tau apa-apa! Itulah yang akan jadi pada ramai anak Melayu muda di Malaysia sekiranya DAPigs/PKR MENJAJAH! Kita perlukan NGO-NGO NASIONALIS dan ISLAM yang lebih banyak! Juga perlu rekrut lebih ramai peguam dan hakim NASIONALIS MELAYU-ISLAM untuk mempertahankan Islam, Raja-raja Melayu dan hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain, terutamnya yang Islam. Kerana kita makin dianiaya di bumi Islam kita ini oleh DAPigs/PKR dan sekutu penjajah Barat-Zionis mereka!

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca)

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID