Bakal Ketua Wanita UMNO Bersama Bakal Perdana Menteri Malaysia...???






Comments

Unknown said…
bakal pm? UWEKKKK!!!!
Anonymous said…
Dengan kebodohan Ah Jib Gor,bila sampai waktu Hishamuddin ambil alih dia akan jadi FUTURE OPPOSITION LEADER!
Anonymous said…
Dua makhluk jijiks bg aku!!!!
Anonymous said…
Future PM?? Kesian negara aku ni.. mcm dh xde lg ke yg layak..
Anak Bukit Jelutong said…
Salam.

Bakal PM ?

Biar betul.

Apa, aku sedang bermimpi ka ni ?
Please.
Anonymous said…
Yang mana satu bakal PM???

Bekaas Meneteri Dalam Negeri yg gagal tu ke???

Besor hajat....atau melepaskan hajat besar????
Malaysiabaru said…
Slm. Slmt mnymbut lailatulqadar

Kalau hisapudin ado teluq.. Pi lawan muhyi yg cuma tau sebut ketuanan melayu. Sbg mnteri pljr toksah hasut pendidik jadi over melayu suruh cina balik china

Hisapudin anak bangsatwan lebih layak dari muhyi anak pak imam kunun ..

sampai bila umno nk dok bwh org lama tak berqualiti mcm muhyi
Anonymous said…
Bukankah Azalina ini penyokong Sisters in Islam - kumpulan 'feminis' liberal yang asyik nak bantah fatwa Mufti dan JAWI, termasuk bantah fatwa haramkan Ratu Cantik untuk wanita Islam?! Jadi sgt merbahaya kalau dia jadi Ketua Wanita UMNO, gantikan DS Shahrizat Abdul Jalil!
Lihat di http://www.theborneopost.com/2013/07/06/azalina-is-wrong-pm-has-done-his-best-for-malaysian-women/

Di Barat ini ada satu kumpulan 'feminis', Femen, yang tak berbaju, Tunisia pun dia dah serang! Si feminis PORNO ini asyik mencemoh Islam. Esok kat M'sia ni, mungkin depa MENCEROBOH juga ! Agaknya Sisters in Islam ini akan sokong tak?! Kalau kat Barat ni, wanita Islam pakai tudung dipandang hina majoriti Barat
dan tak boleh kerja dengan k'jaan contohnya di Jerman - tak pula si Sisters in Islam ini bising, mahupun Azalina ini! Lagi, kat Jerman/Barat, hanya perayaan Kristian sebagai acara RASMI negara; adakah mereka sambut Aidilfitri, Deepavali dsbnya dengan sama - jgn haraplah! Gereja boleh tumbuh macam cendawan tapi masjid dan rumah ibadat agama lain, dikawal ketat. Tapi kat M'sia ni, NEGARA ISLAM ini, rumah ibadat Bukan Islam HARAM boleh tumbuh macam cendawan pula!

Dan si DALANG kuat belakang IFC Suruhanjaya antara Kepercayaan (IFC - Inter Faith Commission), yang kononnya untuk memperjuangkan kebebasan beragama di M'sia ini, tapi disyaki mahu MENUMBANGKAN Islam sebagai AGAMA PERSEKUTUAN (lihat di di http://www.jais.gov.my/isuagama/ifc.php dan video di http://taipingmali.blogspot.com/2013/07/khas-untuk-pengundi-kuala-besut.html) ialah pertubuhan Jerman Konrad Adeneur (lihat http://www.kas.de/malaysia/en/about/). Jadi, si pertubuhan Jerman Konrad Adeneur ini nak masuk campur hal "hak asasi" agama kat M'sia ni, apasal, sedangkan kat Jerman, umat Islam diTINDAS termasuk wanita tudung, yg saya sebutkan di atas? Dasar PENJAJAH Barat-Zionis memangnya HIPOKRIT, PENIPU dan SAMSENG LAKNAT! Dan tidak juga dikecam oleh wanita-wanita Islam liberal kat M'sia ini!

MAKCIK Tempurung – PERTAHAN Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.
Anonymous said…
Hishamudin nak jadi PM.

Hai ya Allah minta simpang malaikat 44. Cari orang saja lah.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID