Wow.. UMNO Johor Sepakat Sebulat Suara Dan Sepenuh Hati Calonkan Hisham CKMM...

Menteri Pertahanan Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein dijangka menerima sokongan padu daripada bahagian Umno di Johor bagi merebut jawatan Naib Presiden pada pemilihan parti tidak lama lagi.

Bernama melaporkan beberapa Ketua Umno Bahagian secara terbuka berkata mereka akan mengikuti langkah Badan Perhubungan Umno Johor yang menyatakan sokongan terhadap pencalonan Hishammuddin pada mesyuaratnya baru-baru ini.

"Sebagai anak Johor, kita akan memberi sokongan padu kepada Hishammuddin sebagai calon Naib Presiden dan memastikan Johor terus kekal sebagai kubu kuat dan tunjang kepada Umno," kata Ketua Umno Bahagian Tebrau Datuk Maulizan Bujang.

Beliau berkata bahagian itu ingin melihat Hishammuddin, yang merupakan anak Johor dan Ketua Umno Bahagian Semberong, mengekalkan jawatannya sebagai Naib Presiden parti berkenaan.

Mengulas dua calon Naib Presiden lain, Maulizan berkata mereka akan memilih pemimpin yang memiliki latar belakang perkhidmatan serta perjuangan cemerlang.

Nota: Setakat kelmarin, aku di maklumkan 15 dari 26 bahagian di johor tak akan mencalonkan hisham ckmm sebagai naib presiden umno...


Comments

mereka ingin sekongkol bersubahat membunuh anggota keselamatan dalam pencerobohan di la had satu.

Umno johor lebih bermaruah jika tidak sokong mana2 pemimpin yg sudah tidak selari Dan penakut dlm perjuangan.
Anonymous said…
Menteri amaran tak sesuai didalam di era ini.
Anonymous said…
Ini satu lagi "kesilapan pemilihan" olih para perwakilan.

Sepatutnya kita pilih berdasarkan prestasi calon bukan bersifat kenegerian.

Kita pandang "the big picture". Pemilihan bukan untuk mewakili negeri. Ini semua dan seluruh bangsa Melayu dan Bumiputra. Melainkan calon itu berkebolihan dan tidak ada rekod negatif bolih dikecualikan. Umum mengetahui perilaku CKMM.

Jika diteruskan perwakilan yg memilih CKMM oun "bersubahat dan bertanggong jawab" atas tindak tanduk yg tidak sehalaun dgn kehendak umum.

Jangan biarkan pisang berbuah banyak kali.

Fikir2kan wahai para perwakilan.
Anonymous said…
Apa wakil Johor bersekongkol dan sayang sangat dengan Menteri Amaran.

Apa perwakilan Johor ingin melihat LAHAD DATU II.

Apa perwakilan Johor ingin membawa balik ISA dan EO.

Apa perwakilan Johor ingin mencium keris Melayu dan memohon maaf sekali lagi.

Kita keluarkan CKMM dgn cara baik dgn tidak memangkah percakonan beliau.

Ini lebeh sopan mengikut budaya kita.
Anonymous said…
Bodek lah tu,bangang punya umno bahagian johor,maruah melayu tercalar oleh mangkok hisham ckmm ni masih nak memilih dia ke?memang bangang umno johor.hoi ada otk pakai le!
Anonymous said…
aku adalah ahli umno johor dan akan menjadi wakil ke bahagian semasa pemilihan parti. aku tidak akan mengundi hishamuddin berdasarkan pemerhatian aku keatas beberapa isu melibatkan maruah orang melayu dan negara!
Anonymous said…
BERTERUSAN LAH CIOM KERIS MINTAK MAAF ATAU LEBIH TEPAT CIOM CINABENG MAKAN BABI!!!

UMNO JOHOR BODOH LAGI BENGAP!!!
Anonymous said…
Aku sama seperti di atas yg akan mengundi di bahagian muar ....tidak akan mengundi hisham ....sorry bro
Anonymous said…
Aku sama seperti di atas yg akan mengundi di bahagian muar ....tidak akan mengundi hisham ....sorry bro
Ari said…
aku tak akan mengundi ckmm sebab aku x boleh.aku bkn ahli UMNO..hehe yor...
Anonymous said…
Di zaman amat bahaya ini, umat Islam/Melayu perlukan pejuang Islam/Melayu yg. BERANI dan TULEN, seperti zaman Allahyarham-Allahyarham Pendekar Hang Tuah, Dato' Maharaja Lela, Dato’ Sagor, Datu Mohamed Salleh, Tun Abdul Razak, Tun Dr. Ismail dsbnya!

Asal BUKAN satu lagi Melayu/Islam LIBERAL, yg. dahlah LEMBIK, lepas itu, cukup MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu dari puak Satanisme Kristian Zionis DAPSYAITAN/PKR [Zionisme adalah fahaman bertuhankan SYAITAN - jika perhatikan lambangnya dgn. amat teliti, lambang "star of david" hampir serupa dgn. lambang pengikut Syaitan/Satanisme - sebab itu mereka boleh membunuh Bumiputera Islam Palestin beramai-ramai (Genocide), sesuka hati, selepas MENJAJAH Palestin dgn. BUAS]!

Patutnya setiap pemimipin UMNO MUDA dari PUTERA/PUTERI UMNO, dihantaq bercuti di kpg-kpg., terutamanya golongan elit, termasuk di rumah panjang, sekurangnya seminggu, dan hidup betul-betul cara kpg (bukan dilayan spt. Tuan) - baru mereka bakal paham kesempitan hidup umat Islam/Melayu dan bumiputera lain yg. miskin, dan turun balik ke bumi, dari percutian elit di hotel lima bintang atau London/Paris dsbnya. Saya pernah melawat kpg-kpg, termasuk rumah panjang, air dari telaga bercacing pun, terpaksa mereka guna!

Golongan Melayu/Islam LIBERAL, yg. pikiaq mereka tu 'intelektual' (pala-hotak mereka - kalau makan SAMBAL BELACAN orang Melayu kampung, pasti TUMBANG 'intelektual' PENIPU mereka!) dah cukup MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu dari puak Satanisme Kristian Zionis DAPSYAITAN/PKR!

Dan skrg. makin galak si PENGKHIANAT Islam/Melayu LIBERAL dlm. UMNO, nak menguasai UMNO! Golongan LIBERAL Islam/Melayu memang PENJAHANAM agama, bangsa dan negara. Kerana mereka sudah TAKSUB dgn "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si Barat-Zionis! Kononnya falsafah dan undang-undang Barat-Zionis yang 'terbaik' (pala hotak si KAPIR SATANIS Barat-Zionis PENIPU ini!), di mana wang, kebebasan seks termasuk homoseksual/pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah-pengguguran anak (termasuk kanak-kanak), dadah, alkohol dan perjudian – yg. akan terus MENJAHANAMKan akhlak dan akidah umat Islam/Melayu!

Lihatlah Sweden yg. baru keluarkan undg-undg DAJAL di mana 'masturbation' (melancap) sah di tpt. awam, termasuk dlm. bas/taman/pantai dsbnya (lihat di http://www.huffingtonpost.com/2013/09/18/public-masturbation-legal-sweden_n_3949742.html). Dan di Jerman pula, MEROGOL HAIWAN adalah sah dlm. undg-undg (di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html)!

Maka, bakal kita jadi Bumiputera Islam MEREMPAT Palestin/Singapura, akibat PENJAJAHAN DAJAL si KAPIR BUAS!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.
Anonymous said…
Beza Umno dengan Pas.

Bila orang besar Pas sakit, orang2 besar dari Umno berduyun2 datang menziarah dan bertanya khabar. Ada pula tu sanggup menawarkan segala bantuan yang diperlukan. Itu lah budaya orang Umno yang di tuduh KAFIR.

Bila orang besar Pas mati, orang2 besar dari Umno berduyun2 datang mengunjung sebagai penghormatan terakhir. Malah sanggup sama2 bersembahyang jenazah dengan ahli2 Pas. Malah sanggup mengiringi jenazah bersama2 dengan ahli Pas sampai ke kuburan. Itu lah budaya orang Umno yang di tuduh KAFIR.

Adakah orang2 besar dari Pas boleh dan mampu melakukan seperti apa yang telah dilakukan oleh orang2 besar dari Umno .... ???????

Kesimpulannya BEGITU LAH ALLAH JADIKAN PERBEZAAN DIANTARA ORANG UMNO YANG " KAFIR " DENGAN ORANG PAS YANG " ISLAM ". Mudahan2 memberikan keinsafan kepada kita yang sedang dalam perjalanan menemui Allah sebagai mana yang telah dilalui oleh Ustaz Azizan.

Semoga Allah swt mencucuri rahmat ke atas roh Ustaz Azizan dan menempatkan roh beliau di dalam syurga bersama2 dengan orang2 yang beriman kepada Nya. Amin....

Ana Muslimah
Surrhead said…
mintak2 hisapmudin terpilih, sebab dia pelawak no.1 yg menceriakan umno putar alam. yg lain tu ranking lepas dia ler....
Anonymous said…
Woi SIALhead, hari tu lu fikir Sabah tu Kristian punya - otak lu memang bodoh macam KERBAU penuh lintah KURAP! Lu tak tahu sejarah M'sia ni, Sabah adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM! Jadi lu yg. RASIS mcm PELAHAP-KANGKANG-BABI!

Dan hari tu lu bising pasal imigran dapat IC, lu ingat lu mahu MENIPU, Cina kat Sabah/S'wak dan seluruh M'sia ini Bumiputera? Mereka juga asalnya PENDATANG/IMIGRAN, tapi dibawa PENJAJAH British-Zionis laknat! Jadi lu ini memang KURANG AJAQ!

Maka itu, kalau lu tak suka BUMIPUTERA Melayu/Islam dan SEJARAH Malaysia ini, pusaka berzaman nenek moyang Melayu/Islam dan Bumiputera lain, dari sebelum dijajah Inggeris-Zionis lagi, lu boleh BERAMBOS dan MAMPOS!!
Surrhead said…
anonSeptember 30, 2013 at 3:47 PM....ko ni main copy/paste jer...mesti komen ko anak jiran yg tlg type, sebab ko bodoh dan malas, tak reti nak hujah...ko ni sebenarnya memalukan melayu dan Islam....sebab bodoh dan malas...dah tak boleh tolong den....epic fail

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID