Rakyat Tahu Siapa Yang Selesaikan Isu Lahad Datu...

Suatu ketika bilamana Negara kita ditimpa masalah besar dengan kemasukan penceroboh yang mahu mengambil alih sebuah negeri dalam Malaysia iaitu Negeri Sabah... Kemasukan mereka yang memang bercita-cita mahu menakluki Sabah dengan bersenjata, tetapi kelewatan dan kebuntuan dalam penyelesaian sehingga menyebabkan beberapa POLIS terkorban... Hal ini telah membawa kepada campur tangan Perdana Menteri Malaysia terhadap isu ini...

Justeru, Perdana Menteri telah memberi tanggungjawab besar kepada Dato Seri Zahid Hamidi untuk menyelesaikan masalah ini... Alhamdulillah, dengan kebijaksanaan dan ketegasan beliau, isu ini berjaya diselesaikan... 

Comments

Surrhead said…
zahid komidi....hahahahaha....kalau dpn org2 yg sama waktunya, telur pun bertambah jadik 3....tapi kalau dia pandai mainkan org, ada chan utk jadi PM kelak...

BTW, DET...nape muka azeez rahim cerah jer kat blog u? biasa tgk gambar mamat ni "black metal"? azeez pakai fair & lovely ka??
Anonymous said…
Oi SIALPUNDEKhead, kerana lu asyik GILA BABI dan BODOH mcm. KERBAU, baik lu pi MAMPOS terus jadi BANGKAI kat blog-blog DAJAL BODOH DAPBANGKAI/PKR!

Dan lu si RASIS KAPIR asyik mahu hina ISLAM dan BUMIPUTERA Islam/Melayu kami - lu ni si CINABANGKAI gila PORNO SEKS 2 ekoq tu aahhh?! Mulut lu memang mulut BANGKAI penuh ulat - lu banyak lahap itu BABI punya KANGKANGkah?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?!
Anonymous said…
Oi SIALPUNDEKhead, hari tu juga lu si KAPIR fikir Sabah tu Kristian punya - otak lu memang bodoh macam KERBAU penuh lintah KURAP! Lu tak tahu sejarah M'sia ni, Sabah adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM! Jadi lu yg. RASIS mcm PELAHAP-KANGKANG-BABI!

Dan hari tu lu bising pasal imigran dapat IC, lu ingat lu mahu MENIPU, Cina kat Sabah/S'wak dan seluruh M'sia ini Bumiputera? Mereka juga asalnya PENDATANG/IMIGRAN, yg. dibawa PENJAJAH-KAPIR-BUAS British-Zionis LAKNAT! Jadi lu ini memang KURANG AJAQ dan SEWEL-mcm-BABI!

Maka itu, kalau lu tak suka ISLAM serta BUMIPUTERA Melayu/Islam dan SEJARAH Kepulauan Melayu NUSANTARA ini, pusaka berzaman nenek moyang Melayu/Islam, dari sebelum dijajah Inggeris-Zionis lagi, lu boleh BERAMBOS dan MAMPOS!!
Anonymous said…
YB DS Zahid kita, tolong JANGAN pedulikan SAMSENG RASIS-GILA-PENJENAYAH dar. DAPBANGKAI/PKR! Jgn. dilayan lansung tuntutan mereka - rakyat terutamanya umat Islam/Melayu amat menyokong DS Zahid kita. Maka, SYUKUR ALHAMDULILLAH DS Zahid amat tegas MEMPERTAHANkan agama/bangsa/negara, termasuk dgn. undg-undg baru terhadap BINATANG-BUAS penjenayah /pengganas!

Sejarah pengorbanan umat ISLAM/MELAYU dan Bumiputera lain, terutamanya polis/tentera kita (yg. dibunuh dgn. amat kejam oleh MILITIA PENGGANAS KOMUNIS CINA chin peng dan di Lahad Datu), akan terus diHINA/diPIJAK/diTENDANG/diGERTAK dgn. undang-undang "demokrasi/hak asasi" LIBERAL SAMPAH si hipokrit Barat-Zionis (yg. sekutu kuat si DAPSYAITAN/PKR)!

Apa yg. agama dan bangsa kita perlukan - pemimpin UMNO yg. BERANI dan TULEN mcm. DS Dr. Zahid kita, utk. lawan SAMSENG MUSUH Islam/Melayu! Biar tak LIBERAL, utk. dipuji dan dibodek oleh bangsa PENDATANG-tak-sedaq-diri; yg. penting pemimpin tulen dlm. UMNO pastikan ISLAM serta HAK dan TANAH PUSAKA Islam/Melayu dan Bumiputera lain tak DIPIJAK/TERGADAI!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).
Anonymous said…
Surrhead tu anak raja kiram tu pasal dia cukup sensitif bila kita kutuk pengganas di lahat datu.
Surrhead said…
surrhead a/k raja kiram dah bengang ni....ko jgn kutuk sedara umno ku ya...kang i "shoot first, talk later", baru u tau
Anonymous said…
He3... kiram dah karam oiii..
Anonymous said…
Oi SIALPUNDEKhead, berani lu mcm. GENG KONGSI GELAP, GERTAK mahu BUNUH umat Islam/Melayu/UMNO! Baik lu MAMPOS kat KANGKANG-PUNDEK BABI!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID