Pakatan Akan Boikot KFC Kerana Iklan Ini...


Ada ke patut, musim-musim anwar meroyan nie, kfc buat promosi doremon, tak patut betul kfc buat macam tu, kesian kat anwar tau...

Jangan ada pulak set-set pakatan yang buat demo guling-guling depan kfc sambil bakar dan koyak poster doremon sudah la...

MK IV

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 comments:

Anonymous said...

macam sial la katun tu sebijik suara doremon

Anonymous said...

hahahahahahaaaaaaa....

TERBAIK LAH BRO!

Anonymous said...

haha..anwar dgr suara doremon pun dah rasa stim je..

Surrhead said...

hahahahah......kreatif......1 like

adik^manis said...

Tengok, orang Kajang dah bersuara psl Anwar bertanding untuk ADUN Kajang.

"Kejutan Tahun Baru Cina Anwar"

http://www.malaysiandigest.com/bahasa-malaysia/485610-kejutan-tahun-baru-cina-anwar.html



Anonymous said...

Hahahaha! Terbaik la admin..
Keras perut aku dok gelak sakan lani.
Ni lah kali pertama aku skong mamat surrhead ni.. Hahaha








*BUDAK KEDAH*