Johari Abdul Rempuh Pintu Pagar UM

Johari abdul mengetuai perusuh merempuh pintu pagar UM sebentar tadi..

Setelah berkali-kali polis beri amaran tetapi penyokong anwar tidak juga berganjak, kedengaran penyokong anwar memaki hamun pihak polis dan pegawai keselamatan UM...

Harap pihak polis bertindak tegas terhadap perusuh ini...

MK IV

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 comments:

Anonymous said...

Telor semua takde

Anonymous said...

apa kata org sungai petani bila waakil rakyat depa berkelakuan macam itu?

Anonymous said...

UM jgn. jadi PENAKUT - perlu dakwa mamat-mamat PKRSODOM/DAPBANGKAI yg. mengajaq anak-anak muda Islam/Melayu kita menjadi MAHASEWEL-LONGKANG, yg. spt. BINATANG BUAS/PENGGANAS - sebab ini perhimpunan HARAM dlm. Univ! Aku heran betul PDRM tak dipanggil!

Kat Barat yg, asyik MELALAK kat Dunia Islam psl. "demokrasi dan hak asasi"-PENIPU mereka pun, tak dak Univ. depa yg. akan biaqkan perhimpanan HARAM-mcm-BINATANG-BUAS ni!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Pihak berkuasa lembab, bodoh dan bongok, dah terang-terang para penjahat itu buat jenayah, iaitu merusuh dan menceroboh, tapi masih tak ambil tindakan. Lepas ni semua undang-undang sila pam dalam lubang tandas sahajalah, biar jadi huru hara negara ini baru puas pihak yang berkenaan itu. Kepada Najib, inilah keterbukaan yang menjadi malapetaka kepada rakyat negara ini. Baru puas hati kau Najib lihat Anwar dengan riang perkotak katikkan undang-undang yang kini diperbuat lebih rendah tarafnya berbanding komik doremon dan majalah lucah. Jenis tak sedar diri macam Najib ni, kalau rentap rambut dia sampai botak pun masih bongok juga. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian.