Terjawab Sudah, Kenapa Tentera Malaysia Keluar Dari Arab Saudi.


Kini terjawap sudah, kenapa kerajaan Malaysia menarik keluar Tentera kita yang berkhidmat membantu Arab Saudi mempertahankan dua kota suci Mekah dan Madinah.

Kita semua tahu, malah dalam ceramah ustaz-ustaz di masjid, surau dan dalam youtube, Dajjal akan menghancurkan kedua kota suci itu "on the way" dia nak ke Baitulmuqaddis.

Dajjal akan memulakan perjalannya dia dari Isfahan di Iran bersama-sama 70 puluh ribu tenteranya yang terdiri dari yahudi dan syiah. Nak tahu lebih lanjut korang tanya la ustaz-ustaz di masjid korang yer.. Jangan tanya ustaz syiah sudah.

Umum mengentahui, jazirah Arab kini dikepung oleh syiah, lebnon, syiria, iran, iraq dan yamen. 

Dalam banyak-banyak negara yang dikuasai oleh syiah, Yamen lah yang paling hampir dengan Mekah dan Madinah dan kini yamen di kuasai oleh puak syiah houthi.

Itu sebabnya dizaman pemerintahan UMNO/BN dahulu, Malaysia menjalikan kerjasama ketenteraan dengan Arab Saudi, bukan kita nak jadi boneka Arab atau barua tok arab, tapi untuk menyekat syiah dari menyusup masuk ke dalam Mekah dan Madinnah. Tentera kita tahu la apa tugas mereka dan takan apa kerja yang mereka buat depa nak cerita kat kita kan?


Tapi kebanyakkan rakyat Malaysia dibutakan dengan fitnah PH kononnya penempatan tentera kita di Saudi membazir, menggunakan duit rakyat (kononnya) padahal, segala pebelanjaan anggota tentera kita disana di tanggung sepenuhnya oleh kerajaan Saudi.

Lepas fitnah menang pilihanraya, negarawan ulung yang korang sanjung-sanjung sangat tu melantik pula pengikut syiah menjadi menteri pertahanan, nahhh amik kau.

Maka agenda syiah menjadi lebih mudah.


Dari dulu orang kata mamat tu syiah korang tak percaya, malah ada yang kata itu semua fitnah, nah korang tengok la sendiri, apa yang ada diatas tenpat sujud dia tu. Takan buah kerom kot...

MK IV

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 comment:

Anonymous said...

Allahyarham Ustaz Hassan Din kata sholatlah sepertimana Nabi Muhammad solat walaupun kita tidak hidup dizaman Baginda. Agak2nya kalau Baginda tengok Mat ni sholat ada batu ketika sujud Baginda suka tak?