DIA LARI KETIKA RAKYAT SUSAH


Atok makin gila.

Gila atok tak pernah dibuat orang.

Hatta Anwar sendiri pun tak segila Atok.

Tak pernah berlaku dalam mana-mana negara, seorang yang bergelar NEGARAWAN gila macam atok.

Dulu dia letak jawatan, lari dari membantu rakyat berhadapan dengan COVID19.

Kini serangan COVID19 makin mereda, dia nak balik jawatan tu.

Gila sungguh orang macam ni.

Adakah rakyat nak terima dia kembali?

Adakah rakyat sanggup menerima orang yang lari dari tanggung jawab?

Kini ekonomi sedikit pulih.

Pasaran saham pun dah pulih.

Atok nak jadi perdana menteri balik.

Masa ekonomi merudum, Atok lari, letak jawatan.

Masa saham jatuh tergolek, Atok umum letak jawatan.

Siapa suruh Atok letak jawatan? kita pun tak tahu.

Suka hati Atok je nak buat apa pun.

Ingat... kalau Atok jadi PM balik, bantuan rakyat akan dihentikan.

Atok pernah kata, "Tiada lagi wang percuma kepada rakyat"

Atok pernah bilang " Usah asyik harap bantuan kerjaan"

Atok bagi RM30 e-wallet

Ingat... kalau Atok jadi PM balik, negara akan susah semula.






MK IV

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

No comments: