Breaking News
Loading...
June 2, 2011

Info Post
Kemana menghilangnya blogger hanief yang satu masa dulu telah menghina sultan selangor? haahaahaa aku dengar cerita dia dah larikan diri ke singapura dan jadi pekerja restoran non halal disana. kesian budak bodoh tu, elok-elok boleh cari makan di tanah air sendiri di sebapkan kebodohan dia yang tak sudah-sudah tu kau kena merempat di negara orang, kira standart budak ni sama dengan bangla dan nepal yang jadi housemate dia di sana.

Siapa yang bawak lari dia ke singapura dan beri dia kerja? ada cerita yang mengatakan budak sengal di di bawa lari oleh agen perisikan singapura yang menjadi ahli parlimen pj utara, iaitu tony puah, kita semua maklum tony puah ni memang seorang yang anti kepada melayu dan institusi raja-raja melayu, tapi dalam kes budak sengal ni, dia selamatkan budak tu pasal budak tu anti kepada raja-raja melayu. so dia selamatkan la budak ni, sampai satu sama nanti budak melayu yang sengal ni akan dia gunakan untuk burukan institusi raja-raja melayu.

Tapi apa pun kita kena ambik perhatian jugak la pada budak sengal ni, dia duduk di singapura sebuah negara yang banyak masaalah dengan negara kita, kita tak tahu apa yang dia tomahkan pasal kerajaan dan raja-raja kita pada orang singapura, ye la... bila duduk sorang-sorang pikiran meracau, tak de benda yang di bualkan, mula la hentam negara sendiri. korang tengok blog budak ni, macam mana soal siasat dia dengan pihak skmm pun dia boleh publishkan dalam blog dia... lagi satu, aku nak cadangkan pada kdn, korang kuarentin dulu budak ni kalau dia nak masuk malaysia, manalah tau kan dia cerita je yang di kerja di restoran, tah-tah dia jadi agen perisik singapura...

artikel dia hina sultan selangor (klik sini) artikel kedua aku, twitter yang mengatakan dia di tagkap oleh skmm (klik sini) gembiranya aku bila budak sengal tu di tangkap (klik sini) dan artikel dia yang mengatakan dia dah ada di singapura (klik sini)


2 comments:

Tuan Tanah said...

inilah dasar melayu x sedar..BODOH betul budak nama hanif ni..kalau bangsa2 yg kuat makan BABI ni kutuk sultan satu hal lah sbb sultan bukan datang dari bangsa dia and 1 lagi sebab diorang kuat makan BABI..tapi bila melayu kutuk buatkan aku speechless kejap..jangan2 budak nama hanif ni pun kuat makan BABI x??

MARI KITA DESAK KERAJAAN HAPUSKAN SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN UNTUK BINA BANGSA MALAYSIA!!!

Anonymous said...

Si mangkuk tu aktif kt forum Kopitiam yang berlambak anjing2 PR yg hardcore tahap dewa anvar.

ni profile dia,

http://forum.lowyat.net/index.php?showuser=53718