Breaking News
Loading...
March 13, 2012

7 comments:

Adik Sayang said...

Transformasi Palsu - Mahasiswa2 Malaysia Bodoh2 Dan Tolol2. Sumpah Aku Takkan Undi BN Walaupun Aku Ahli UMNO

1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=31913&postdays=0&postorder=asc&start=0

2 ~ http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65445

3 ~ http://mforum.cari.com.my/viewthread.php?tid=639811

4 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22139#486542

5 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28011.html

6 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3151

7 ~ http://www.ehoza.com/v4/forum/forumdisplay.php?270-Isu-Semasa-2011&s=63a289413c17d2b7384748ad617318aa


Generasi Muda Terengganu Generasi Terbodoh Sepanjang Zaman
(Saya ada bukti kukuh)

1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381

2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html

3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155



Anonymous said...

Buktikan lah kalau betul kau ahli umno.. kalau nak temberang oun beragak le . Tapi kalau orang PKR ni twmberang bohong fitnah dah jadi makanan ruji. So apa nak heran. Memang bebal orang2 Parti klentong rakyat ni

Anonymous said...

Adik sayang,

Ape yang kau melalut ni mangkok hayun....
kau demam ke !!!

Sudir said...

Wei adik sayang bang jubur.. dah takde modal lain ker..

Anonymous said...

biase la bro, budak2 la katakan, tgk gambar profil dia pun kita tahu, dia ni budak bodoh.

Anonymous said...

Sedap kata orang bodoh, alih-alih diri sendiri yang jadi bodoooooooh.Orang lain tak sanggup diperbodohkan macam anda. Chaooos

anti bohmau said...

ahli umno ke adik ayang ni? tak cukup umor lg kut nak jd ahli? prasan bagus plak dia ni ckp mahasiswa mcm adam adli tu bodoh2 & tolol2??

memang adik sayang pandai!! adam adli memang mahasiswa paling bodoh!!

*stakat nak cut&paste blog org lain mcm tu, bibik ambo pun pandai!!