Jakim tiada kuasa bertindak ke atas lelaki  ‘gay’

Jakim tiada kuasa bertindak ke atas lelaki ‘gay’

Ketua Pengarah Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) Datuk Wan Mohamad Sheikh Abdul Aziz menjelaskan pihaknya tidak ada kuasa untuk menga...

0 Comments

Ahmad Maslan Terangkan Isu FELDA Kemahang 3.

Fitnah mazlan aliman mengenai isu felda kemahang 3 di perincikan oleh datuk ahmad maslan, korang kena tengok video ni, jangan dok percaya de...

1 Comments
PENDEDAHAN: PAS Tak Pernah Hormat  Lagu Negara Ku.

PENDEDAHAN: PAS Tak Pernah Hormat Lagu Negara Ku.

Terima kasih kepada mujahid kerana membuka pekung pas, baru aku tahu selama 50 tahun pas bertapak di malaysia, para pemimpinnya tidak perna...

4 Comments

KENYATAAN MEDIA GAPS.

MB SELANGOR CUBA MENGAMBIL ALIH KUASA SULTAN Regim Khalid Ibrahim Menteri Besar (MB) Selangor terus cuba mempolitikkan segala-galanya da...

0 Comments
Skandal Rasuah, Mahfudz Letak Jawatan GLC Kedah.

Skandal Rasuah, Mahfudz Letak Jawatan GLC Kedah.

Naib presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar telah meletakkan jawatannya sebagai pengerusi syarikat kaitan kerajaan negeri (GLC), Kedah Sato Sdn Bh...

0 Comments
Ahli Pas Lepaskan Nafsu Syahwat Pada Teoh Nie Chen

Ahli Pas Lepaskan Nafsu Syahwat Pada Teoh Nie Chen

Senam robik ajuran pas di dalam kawasan masjid, tidak mengasingkan lelaki dan perempuan, membenarkan perempuan berpakaian ketat sehingga men...

5 Comments
TAHNIAH HARIMAU MALAYA & TERIMA KASIH DATUK NAJIB

TAHNIAH HARIMAU MALAYA & TERIMA KASIH DATUK NAJIB

Tahniah aku ucapkan kepada pasukan harimau malaya kerana berjaya mencarik-carikan bulu garuda, walaupun terpaksa berpuas hati dengan kepu...

1 Comments
Burukan Malaysia, Anwar Arahkan Amah Rogol Menteri..

Burukan Malaysia, Anwar Arahkan Amah Rogol Menteri..

Menteri rogol amah... lawa sangat ke amah tu sampaikan si menteri tu terliur, mungkin amah yang berkerja dengan menteri tu mukanya akan-akan...

3 Comments
Adun DAP & Aziz Bari Perlekehkan Kuasa Sultan Selangor

Adun DAP & Aziz Bari Perlekehkan Kuasa Sultan Selangor

Adun dap kampung tunku lau weng san membidas tindakan sultan selangor kerana memperkenankan perlantikan khusrin sebagai setiausaha kerajaan ...

1 Comments
29 Disember, Piala Suzuki AFF & Peristiwa Berdarah Kalabakan

29 Disember, Piala Suzuki AFF & Peristiwa Berdarah Kalabakan

Hari ini tanggal 29 dis 2010, pasukan harimau malaya akan bertandang ke stadium bung karno jakarta, dengan misi, menang, malukan indon dan ...

0 Comments
Confirm Khusrin SUK Selangor, Khalid Nak Mengadap Sultan Lagi Nak Buat Ape?

Confirm Khusrin SUK Selangor, Khalid Nak Mengadap Sultan Lagi Nak Buat Ape?

Pelantikan pengarah jais datuk mohd khusrin munawi sebagai setiausaha kerajaan negeri (SUK) selangor yang baru muktamad, kata setiausaha sul...

3 Comments
Gobala: Anwar Pilih Kekasihnya Azmin Ali.

Gobala: Anwar Pilih Kekasihnya Azmin Ali.

Tampa berselindung lagi, gobala mengatakan anwar lebih sayang kekasihnya azmin ali dari parti dan kaum india, kata gobala lagi, anwar hanya ...

3 Comments
Ingat Zina Ingat PAS...?

Ingat Zina Ingat PAS...?

Orang lain berzina, haram, tapi kalau adun pas berzina, tak haram, nik ajis kata ALLAH dah maafkan mereka, bila orang lain buat, nik ajis ka...

3 Comments
Peniaga Cina Kata PKR Bodoh...

Peniaga Cina Kata PKR Bodoh...

Peniaga cina di kawasan klang, pandamaran dan kapar merungut kerana perniagaan mereka yang ada kaitan dengan kerajaan negeri merudum teruk s...

0 Comments

AL-FATIHAH... Nik Aziz Telah Kembali Ke Rahmatullah.

Al Fatihah... Dari Allah kita datang dan kepadanya kita kembali Nik Abdul Aziz Bin Nik Mat telah kembali menemui Allah yang maha pencipta....

11 Comments
Anwar Marahkan Ronnie Liew Kerana Logo 1Malaysia

Anwar Marahkan Ronnie Liew Kerana Logo 1Malaysia

Menurut sumber, dalam satu perjumpaan tertutup anwar dengan pimpinan pkr di pejabat pkr di tropikana semalam, sampai anwar tak sempat nak t...

0 Comments
Mak Bapak Mazlan Aliman Pemalas...

Mak Bapak Mazlan Aliman Pemalas...

Mak bapak mazlan aliman pemalas, itu lah ayat yang keluar dari seorang otai peneroka felda yang aku jumpa khamis lepas bila aku tanya dia pa...

3 Comments
Al-juburi Konar Baring Lagi...

Al-juburi Konar Baring Lagi...

Anwar buat konar baring lagi, selepas dia gagal membuktikan yang syarikat apco milik yahudi kini dia mula menyalak lagi dengan mengatakan g...

4 Comments
Teloq Ronnie Liew Tersepit...

Teloq Ronnie Liew Tersepit...

Meroyannya ronnie liew dengan gagasan 1 malaysia, dia semalam mengarahkan semua majlis perbandaran dan majlis daerah di selangor menurunkan ...

0 Comments
Lagi Cubaan Bunuh Ustaz Saidi

Lagi Cubaan Bunuh Ustaz Saidi

Jika 4 hari sudah, kereta ustaz saidi saksi utama dalam kes adun pas selising main dengan bini orang di langgar dengan kuat sehingga keret...

1 Comments
GEMPAR: Nikah Mutaah Boleh Di Lakukan Di Kelantan.

GEMPAR: Nikah Mutaah Boleh Di Lakukan Di Kelantan.

Aku baru dapat sms dari seorang kawan di kelantan, dikatakan sekarang ini, kerajaan pas kelantan sedang mencari jalan untuk menggubal berbe...

2 Comments
Jelajah One Malaysia (JOM) Sarat Dengan Aktiviti Masyarakat.

Jelajah One Malaysia (JOM) Sarat Dengan Aktiviti Masyarakat.

Jelajah one malaysia (jom) menamatkan pusingan pertamanya di negeri sembilan, setelah hampir seminggu mereka menjelajah ke negeri terenggan...

0 Comments
Adun PAS Kaki Burit, Kini Nak Jadi Pembunuh Pulak.

Adun PAS Kaki Burit, Kini Nak Jadi Pembunuh Pulak.

Ada tiga perkara panas yang akan buat adun selising dan kepimpinan pas kelantan tak tidor lena dan nik ajis akan berbuih mulutnya kena sawa...

4 Comments
Anwar Dah Kantoi. ALLAH Masih Sayangkan UMNO/BN.

Anwar Dah Kantoi. ALLAH Masih Sayangkan UMNO/BN.

Alhamdulilah segalanya telah terbukti, ALLAH masih sayangkan umno/bn dan ALLAH tunjukan kepada seluruh rakyat malaysia siapa sebenarnya bap...

1 Comments
Klip Video ADUN PAS Selinsing Main Bini Orang.

Klip Video ADUN PAS Selinsing Main Bini Orang.

Maklumat yang baru dapat dari wikibocor kabel tnb, pengakuan yang mengejutkan dari sepupu kepada suami yang isterinya di pakuk oleh adun pa...

3 Comments
Sekitar Misi JOM Di Negeri Pahang

Sekitar Misi JOM Di Negeri Pahang

Selepas terengganu, jelajah one malaysia (jom) singgah di negeri pahang, sambutan luar biasa dari rakyat dan kerajaan negeri memberi semanga...

3 Comments
Kertas A4 Kosong Dikatakan Dokumen APCO.

Kertas A4 Kosong Dikatakan Dokumen APCO.

Anwar semalam sedaya upaya meyakinkan penyokongnya dengan isu apco, sambil menggunakan memek mukanya, dia bersungguh-sungguh kata dia ada b...

2 Comments
Gobala Maki Anwar, Nurul Izzah Dan Eli Wong

Gobala Maki Anwar, Nurul Izzah Dan Eli Wong

Jangan nanti inipun nak dikata satu konspirasi musuh politik segala macam.Cakap banyak nanti bolehlah panggil orang kuat PAS, Dr. Lolo Ghaza...

1 Comments

GAPS: Tahniah Ahli Parlimen Pembangkang.

Kenyataan Media Parlimen diliwat – Rakyat makin meluat Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS) ingin mengucapkan tahniah kepada semu...

0 Comments
Chegubard Dan Jonah Bakal Joint Parti Kita...

Chegubard Dan Jonah Bakal Joint Parti Kita...

Bukan payah nak kenal perangai pemimpin pkr, baik pemimpin besar atau pemimpin kecil, orang pkr ni dia kuat menipu, apa yang dia kata tak s...

4 Comments
JOM: Pemuda BN Prihatin Golongan Memerlukan

JOM: Pemuda BN Prihatin Golongan Memerlukan

Program Cakna Pemuda BN Malaysia yang memfokuskan bantuan segera terhadap golongan yang memerlukan merupakan salah satu bingkisan program Je...

0 Comments