Hasil Penat Jerih YBK Selama 20 Tahun

Majlis di rasmikan oleh Dato Dr. Mashitah.
Det sempat melawat YBK tadi bersama gap ketika kami menerima jemputan penduduk hulu selangor pagi tadi, ketika kami sampai di asrama kasih milik ybk, satu majlis doa selamat 20 tahun ybk dan penyampaian surat tawaran melanjutkan pelajaran kepada pelajar-pelajar cemerlang untuk melanjutkan pelajaran mereka di institusi awam dan swashta, det di fahamkan seramai 26 orang pelajar cemerlang dari 26 orang pelajar yang mengambil perperiksaan spm tahun lepas telah menerima surat tawaran dari pelbagai institusi.

Inilah hasil usaha YBK berjuang membantu anak yatim dan miskin di seluruh selangor, memberi peluang mereka berlajar, memberi mereka peluang mendapat kehidupan yang lebih sepurna, tetapi usaha ini sekarang mendapat tentangan dan halangan yang cukup kuat dari kerajaan pakatan sial pimpinan khalid gagap, segala cerita mengenai kekejaman kerajaan pakatan sial terhadap ybk klik sini, sini, sini dan sini.

Ibu-bapa pelajar yang hadir menyaksikan anak-anak mereka menerima surat tawaran melanjutkan pelajaran ke institusi pengajian tinggi.

Antara pelajar-pelajar yang menerima surat tawaran.

Ceria....
Rasanya yayasan to kenali pun tak sehebat ini kut....

Comments

Alangkah baiknya Hulu Selangor ada UiTM di Serendah dan PPRT. Dapat juga orang Melayu dan kaum-kaum lain juga maju. Anak-anak yatim ni pulak boleh sambung belajar di situ.
Tapi lahanat DAP tak mau orang Melayu maju, paksa Khalid Gagap rampas tanah YBK termasuk di Ulu Yam untuk bina jirat Cina terbesar di kawasan majoriti Melayu!!! Siapa untung ?... kroni DAP juga untung boleh jual pasir, batu, keranda, kereta mayat, colok...Melayu dan India yang kena pindah...
Pikio-pikiolah deme
Unknown said…
salam,
kah..kah.. padan muka aku melayu
Anonymous said…
aku rasa kalu dorang letak gak palanivel sbg mp hsngor, nescaya kalah gak bn kat sana sbb aku dgr2 mlayu hsngor (52%) da lama makan hati dgn palanivel. aku juga dgr pr nak letak xavier. kalut2.
Anonymous said…
keling memang pukimak siallll

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID